Operátor call centra

Čo bude Vašou náplňou práce?

  • komunikácia so zákazníkmi prostredníctvom telefónu, e-mailu, chatu na webstránke a správ na sociálnych sieťach
  • riešenie problémov zákazníkov pomocou vopred pripravených scenárov a databázy znalostí
  • úprava údajov zákazníkov v informačných systémoch a databázach
  • komunikácia s inými oddeleniami spoločnosti (získavanie a posúvanie informácií a podnetov na iné oddelenia)
  • občasné aktívne oslovovanie vybraných zákazníkov s dotazníkmi a prieskumami
  • prijímanie reklamácií z e-shopu po administratívnej stránke

 

Požiadavky na zamestnanca:

  • ukončené min. stredoškolské vzdelanie
  • veľmi dobrá komunikácia a silná orientácia na zákazníka
  • dobré zvládanie stresových situácií
  • schopnosť konštruktívne pracovať s informáciami
  • tímový hráč ochotný učiť sa
  • skúsenosti v zákazníckom centre sú veľkou výhodou
  • pozícia je vhodná pre absolventa

 

Čo Vám ponúkame?

  • moderné pracovné prostredie s otvorenou a neformálnou firemnou kultúrou
  • stabilnú prácu pre lídra na trhu – napredujúcu a inovatívnu spoločnosť
  • istotu finančného zázemia vďaka spravodlivému odmeňovaniu a zaujímavému finančnému ohodnoteniu
  • teambuildingové akcie

 

Očakávaný termín nástupu: máj 2018

Miesto výkonu práce: Stará Vajnorská 18, Bratislava

V prípade záujmu nás prosím kontaktujte vyplnením kariérneho dotazníka alebo priamo e-mailom nakariera@drmax.sk

    Upozornenie