Operátor call centra
Čo bude Vašou náplňou práce?
- komunikácia so zákazníkmi prostredníctvom telefónu, e-mailu, chatu na webstránke a správ na sociálnych sieťach
- riešenie problémov zákazníkov pomocou vopred pripravených scenárov a databázy znalostí
- úprava údajov zákazníkov v informačných systémoch a databázach
- komunikácia s inými oddeleniami spoločnosti (získavanie a posúvanie informácií a podnetov na iné oddelenia)
- občasné aktívne oslovovanie vybraných zákazníkov s dotazníkmi a prieskumami
- prijímanie reklamácií z e-shopu po administratívnej stránke
Požiadavky na zamestnanca:
- ukončené min. stredoškolské vzdelanie
- veľmi dobrá komunikácia a silná orientácia na zákazníka
- dobré zvládanie stresových situácií
- schopnosť konštruktívne pracovať s informáciami
- tímový hráč ochotný učiť sa
- skúsenosti v zákazníckom centre sú veľkou výhodou
- pozícia je vhodná pre absolventa
Čo Vám ponúkame?
- moderné pracovné prostredie s otvorenou a neformálnou firemnou kultúrou
- stabilnú prácu pre lídra na trhu – napredujúcu a inovatívnu spoločnosť
- istotu finančného zázemia vďaka spravodlivému odmeňovaniu a zaujímavému finančnému ohodnoteniu
- teambuildingové akcie
Očakávaný termín nástupu: máj 2018
Miesto výkonu práce: Stará Vajnorská 18, Bratislava
V prípade záujmu nás prosím kontaktujte vyplnením kariérneho dotazníka alebo priamo e-mailom na: kariera@drmax.sk