Prejsť na hlavný obsah
0 výsledkov
  • Rýchly košík zatvorený
  • interakcie liekov

    Otázka z 9. 4. 20241 minúta na prečítanie
    Anonymná otázka
    Dobrý deň. Mojej mame predpísali lekári tieto lieky: enelbin detralex tebokan eliquis Po užití týchto liekov sa jej točí hlava. Prosím Vás o zistenie možných interakcií týchto liekov. Ďakujem za odpoveď M.Klaudíni
    PharmDr. Veronika Kiabová
    Na otázku odpovedá
    PharmDr. Veronika Kiabová

    Dobrý deň, 

    ďakujeme za Vašu otázku.

    Medzi uvedenými liekmi nebolo doposiaľ pozorované vzájomné ovplyvnenie účinku. Závrate však patria medzi nežiadúce účinky lieku Enelbin aj Detralex. Medzi vedľajšie účinky lieku Eliquis patrí hypotenzia, čo sa môže prejavovať aj závratmi. Z toho dôvodu je potrebné o uvedených ťažkostiach informovať ošetrujúceho lekára. Ten následne rozhodne o ďalšom liečebnom postupe.

    Prajem skorú úľavu od ťažkostí.

    S pozdravom
    PharmDr. Veronika Kiabová

    Podobné otázky

    Najnovšie otázky v poradni