Dámske toaletné vody
Dámske toaletné vody
(345)Zobrazujem 23 z 345 výsledkov
- Born in Canada, Made in Italy. Tak znie slogan módnej značky Dsquared2 a v jej tvorbe sa snúbia svetové trendy s talianskym štýlom a nadčasovosťou.
- Vône Cerruti sú iskrivou oslavou životnej energie a často bývajú označované ako parfémy s dušou. To z nich robí ideálnych spoločníkov pre kreatívne sebavedomé ženy a mužov, ktorí sa radi odlišujú, ale nie za cenu krátkodobého výstrelku.
- Značka Hugo Boss sa stala synonymom pre luxusnú a kvalitnú pánsku módu, doplnky a kozmetiku. Už od svojich počiatkov je vyhľadávaná pre vysokú kvalitu látok a nemecký zmysel pre detail a precíznosť.
- Svoj prvý kozmetický salón otvorila Elizabeth Arden na newyorskej 5th Avenue. Bolo to v čase, keď ešte nebolo bežné, aby ženy podnikali, či nosili make-up. Legendárna inovátorka a podnikateľka tak pred viac než storočím položila základy amerického kozmetického priemyslu.
- Moschino preberá verziu svojej vône Toy 2 a mení ju na Toy2 Bubble Gum. Vyniká svojou esenciou plnou živého akordu, kombinovaného so sladkou a korenenou vôňou, vďaka kandizovaným citrusovým plodom, ktoré sú kombinované so šťavnatosťou broskýň a korenia.
- Sloboda, ľahkosť a ženskosť – to sú princípy, ktoré značka Chloé ctí už od svojho založenia. Príbeh Chloé sa začal písať roku 1952 v Paríži, keď Gabrielle Aghion a Jacques Lenoir uviedli na trh vlastnú módnu kolekciu.
- Parfémy diptyque sú zmyselné a opojné. Zdôraznia váš sexepíl a poskytnú vám pocit sebaistoty.
- Born in Canada, Made in Italy. Tak znie slogan módnej značky Dsquared2 a v jej tvorbe sa snúbia svetové trendy s talianskym štýlom a nadčasovosťou.
- Talianska značka Moschino sa preslávila hravými, nápaditými a farebnými módnymi kúskami so štipkou vtipu a provokácie. A presne také sú aj parfémy Moschino.
- Dolce&Gabbana, synonymum talianskeho pôvabu a sicílskej tradície, prináša luxus moderným a nekonvenčným spôsobom, kombinujúc výraznú inováciu so stredomorským nádychom svojho pôvodu. Dolce&Gabbana premieňa pôvab svojej prehliadkovej kolekcie na zmyselné vône, inšpirujúc sa zo stredomorských koreňov značky.
- Moderná, sebaistá a ikonická. Tak by sa dala tromi slovami opísať značka Donna Karan inšpirovaná energiou newyorského veľkomesta.
- Dolce&Gabbana, synonymum talianskeho pôvabu a sicílskej tradície, prináša luxus moderným a nekonvenčným spôsobom, kombinujúc výraznú inováciu so stredomorským nádychom svojho pôvodu. Dolce&Gabbana premieňa pôvab svojej prehliadkovej kolekcie na zmyselné vône, inšpirujúc sa zo stredomorských koreňov značky.
- Parfémy diptyque sú zmyselné a opojné. Zdôraznia váš sexepíl a poskytnú vám pocit sebaistoty.
- Born in Canada, Made in Italy. Tak znie slogan módnej značky Dsquared2 a v jej tvorbe sa snúbia svetové trendy s talianskym štýlom a nadčasovosťou.
- Parfémy Guy Laroche | Guy Laroche - Francúzsky módny návrhár a výrobca parfémov Guy Laroche sa narodil roku 1921 v La Rochelle.
- Inšpirácia mestským životom a nekonečnou energiou – holandská značka Mexx už viac než 30 rokov rezonuje v rytme doby. Je nápaditá, moderná a vyniká prepracovaným dizajnom. Parfémy Mexx vyžarujú mladistvú silu. Spája ich autentickosť, štýl a kreativita a predstavujú dokonalých spoločníkov do každého dňa.
- Moschino predstavuje I Love Love - veselú vôňu inšpirovanú klasikou Cheap and Chic. I Love Love ponúka vo víre pestrých farieb sviežu a žiarivú kyticu, pokropenú červeným ríbezľami, citrusmi a drevami.
- Burberry – ikonická a rýdzo britská značka je doslova esenciou krajiny svojho vzniku. Vo svete módy aj parfémov dnes stelesňuje nadčasovú eleganciu, vycibrený štýl a odkaz na tradície.
- Zakladateľka značky Chanel, prezývaná kráľovná módy, Gabrielle Bonheur Chanel sa narodila v roku 1883 v západofrancúzskom mestečku Saumur. Módny svet však dobyla až z Paríža, a to svojím progresívnym návrhom kostýmu s nohavicami a sukňou.
- C-THRU Ako výrazný parfum, vyvinutý podľa najnovších trendov parfumérstva, ponúka široký sortiment vôní, ktorý umožňuje ženám nosiť C-THRU po celý deň a pri rôznych príležitostiach.
- Keď Christian Dior otvoril v roku 1946 svoj módny dom, sníval o novej podobe ženskosti. Absolútnej a úplnej ženskosti, ktorej by nič nechýbalo. Dnes značka Dior vyzdvihuje prostredníctvom šiat a doplnkov, vôní a rúžov aj vysoko sofistikovanej starostlivosti o pleť krásu žien, ktorým dodáva na elegancii a žiarivosti.
- Keď Christian Dior otvoril v roku 1946 svoj módny dom, sníval o novej podobe ženskosti. Absolútnej a úplnej ženskosti, ktorej by nič nechýbalo. Dnes značka Dior vyzdvihuje prostredníctvom šiat a doplnkov, vôní a rúžov aj vysoko sofistikovanej starostlivosti o pleť krásu žien, ktorým dodáva na elegancii a žiarivosti.
- Keď Christian Dior otvoril v roku 1946 svoj módny dom, sníval o novej podobe ženskosti. Absolútnej a úplnej ženskosti, ktorej by nič nechýbalo. Dnes značka Dior vyzdvihuje prostredníctvom šiat a doplnkov, vôní a rúžov aj vysoko sofistikovanej starostlivosti o pleť krásu žien, ktorým dodáva na elegancii a žiarivosti.