Tvárou nového spotu Dr. Max je hokejová legenda Marián Hossa

21. 11. 2018 · 2 minúty na prečítanie
Bratislava 12. novembra 2018 – „Kto chce byť dobrý, musí začať skoro. Kto chce pomôcť, musí začať hneď!“. Týmto sloganom končí nový spot spoločnosti Dr. Max, ktorým líder na trhu lekárenských služieb odštartoval komunikáciu partnerstva a podpory Slovenského zväzu ľadového hokeja. Tvárou nového imidžového spotu je žijúca legenda a hviezda svetového hokeja Marián Hossa. Kreatíva pochádza z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy.

Spoločnosť Dr. Max, ktorá na Slovensku prevádzkuje viac ako 290 lekární a poskytuje lekárenskú starostlivosť v podobe približne 15 miliónov návštev pacientov ročne, je hrdým partnerom slovenského hokeja. „Myslíme si, že spojenie zdravia a športu je neoddeliteľné. Ako poskytovateľ lekárenskej starostlivosti a poradenstva pre pacientov vnímame podporu Slovenského zväzu ľadového hokeja za prirodzenú a nesmierne sa možnosti partnerstva tešíme. Zároveň si úprimne vážime, že našu myšlienku podporila aj ikona a legenda slovenského hokeja Marián Hossa, ktorý sa stal ústrednou postavou nového imidžového spotu,“ hovorí Andrej Križan, komerčný riaditeľ spoločnosti Dr. Max Slovensko.

„Mať celebritu v spote veľa vecí uľahčuje, ale my sme sa nechceli uspokojiť len s tým, že Mariána ukážeme, povie naše posolstvo a vybavené. Preto sme preňho pripravili intímny minipríbeh, postavený na insighte, že hokej je šport pre odhodlaných, pre tých, ktorí sú ochotní veľa obetovať zo svojho komfortu. A presne to si zaslúži našu úctu a podporu,“ vysvetľuje Peter Darovec, Istropolitana Ogilvy

Produkcia spotu pochádza z dielne Home media. Imidžový spot, ktorý je súčasťou kampane k podpore Slovenského zväzu ľadového hokeja si múžete pozrieť po kliknutí TU.