Ado test LP
Pokiaľ chcete niektoré produkty reklamovať alebo vrátiť radi Vám s tým pomôžeme. Ak potrebujete pomôcť, kontaktujte náš zákaznícky servis na telefónnom čísle 0800 60 60 70 alebo e-mailom na drmax@drmax.sk.
Kedy môžete vrátiť produkty alebo oznámiť reklamáciu?
Nemáte o zakúpený tovar záujem?
Tovar, o ktorý nemáte záujem nám môžete vrátiť. Postup na vrátenie tovaru nájdete nižšie v sekcii "Návod na vrátenie tovaru".
Bol Vám doručený poškodený produkt?
V prípade, že Vám bol doručený produkt, ktorý javí známky poškodenia, Vám produkt bezstarostne vymeníme za nový alebo nám ho môžete vrátiť. Postup pre reklamáciu tovaru nájdete nižšie v sekcii "Návod na reklamáciu tovaru". Postup na vrátenie tovaru nájdete nižšie v sekcii "Návod na vrátenie tovaru".
Bola Vám doručená nekompletná objednávka?
V prípade, že Vám nebol doručený kompletný obsah Vašej objednávky, obráťte sa na naše Call centrum Dr. Max na telefónnom čísle 0800 60 60 70 alebo emailom na drmax@drmax.sk. Chybu preveríme a dopošleme Vám chýbajúci tovar.
Bol Vám doručený iný tovar?
V prípade, že Vám bol doručený nesprávny tovar alebo celkový obsah Vašej objednávky, vráťte nám nesprávne produkty a my Vám pošleme správny tovar. Postup na vrátenie tovaru nájdete nižšie v sekcii "Návod na vrátenie tovaru".
Prestal Vám zakúpený tovar fungovať?
Ak vám prestal zakúpený tovar v záručnej dobe 24 mesiacov fungovať, pošlite nám ho a my ho za Vás vyreklamujeme u výrobcu. Postup pre reklamáciu tovaru nájdete nižšie v sekcii "Návod na reklamáciu tovaru".
Návod na vrátenie tovaru
Vyplňte dokument odstúpenia od zmluvy
- bez prideleného čísla z elektronického dokumentu nie je možné odovzdať tovar v lekárni
- prihláste sa do zákazníckeho konta a vyplňte dokument v detaile objednávky
- ak nemáte zákaznícke konto, stiahnite si dokument nižšie a vyplňte ho
Tovar zabaľte
- Tovar zabaľte rovnakým spôsobom, akoby ste ho chceli zasielať poštou a tak, aby sa pri preprave nepoškodil. Balík označte priradeným číslom reklamácie / Odstúpenia z elektronického formulára.
Zašlite tovar do e-shopu, alebo ho odovzdajte v lekárni
- Odovzdanie v lekárni: Tovar odovzdajte v jednej z našich lekární Dr. Max. POZOR: V lekárni nie je možné odovzdať nadrozmerný tovar, napr.: kolobežku, matrac, granule, a pod.
- Odoslanie do e-shopu: Tovar zašlite na adresu e-shopu Dr. Max: Dr. Max 100, s.r.o., Diaľničná cesta 5967/2G, 903 01 Senec
Návod na reklamáciu tovaru
Vyplňte reklamačný formulár
- bez prideleného čísla z elektronického formulára nie je možné odovzdať tovar v lekárni
- prihláste sa do zákazníckeho konta a vyplňte formulár v detaile objednávky
- ak nemáte zákaznícke konto, stiahnite si formulár nižšie a vyplňte ho
Tovar zabaľte
- Tovar zabaľte rovnakým spôsobom, akoby ste ho chceli zasielať poštou a tak, aby sa pri preprave nepoškodil. Balík označte priradeným číslom reklamácie / Odstúpenia z elektronického formulára.
Zašlite tovar do e-shopu, alebo ho odovzdajte v lekárni
- Odovzdanie v lekárni: Tovar odovzdajte v jednej z našich lekární Dr. Max. POZOR: V lekárni nie je možné odovzdať nadrozmerný tovar, napr.: kolobežku, matrac, granule, a pod.
- Odoslanie do e-shopu: Tovar zašlite na adresu e-shopu Dr. Max: Dr. Max 100, s.r.o., Diaľničná cesta 5967/2G, 903 01 Senec
Reklamačný poriadok internetového výdaja a súvisiace dokumenty
Potrebujete s niečím poradiť? Kontaktujte nás!
0800 60 60 70
9:00 - 17:00 počas pracovných dní
Odpíšeme Vám v čo najkratšom čase