Naparovacia žehlička Mesko MS 5031

Značka: MESKO

Mesko MS 5031 je multifunkčná naparovacia žehlička s mnohými výhodami

32,99
Maximálny povolený počet: 1 ks

O produkte: Naparovacia žehlička Mesko MS 5031

7ea7257b-6470-4578-97c8-62565a1aa67f

Hlavný popis produktu

Mesko MS 5031 je multifunkčná naparovacia žehlička s mnohými výhodami. Žehlička má 5 funkcií: kontinuálny výstup pary vytvárajúci 45 gramov pary za minútu, horizontálne žehlenie s parným rázom až 70 gramov za minútu na vyhladenie obzvlášť tvrdých záhybov, suché žehlenie(bez pary), vertikálne žehlenie (napr. záclony, odevy zavesené na vešiakoch, bundy), plní funkciu rozprašovača s jedným výtokom vody 0,5 gramu. Žehlička je vybavená 4 systémami: automatické vypnutie, ak je zariadenie ponechané bez dozoru, systém proti odkvapkávaniu, keď teplota žehliacej dosky ešte nedosiahla optimálnu teplotu, zariadenie zastaví tok vodných kvapiek namiesto pary, systém proti vodnému kameňu obmedzuje ukladanie minerálov z vody v zariadení a tiež samočistiaci systém. Medzi ďalšie výhody patrí veľká nádrž, ktorá umožňuje pridávanie vody menej často počas žehlenia. Úzka špička žehliacej plochy uľahčuje prístup na ťažko prístupné miesta, napr. okolo gombíkov, žehlenia záhybov atď. Keramická žehliaca plocha zvyšuje sklz - hladké kĺzanie po tkanine. Napájací kábel má dĺžku 1,50 m. Funkcia automatického vypnutia preruší napájanie žehličky po tom, ako 8 minút nečinne stojí, vodorovne po 30 sekundách. Prístroj signalizuje aktiváciu funkcie automatického vypnutia pomocou 5 zvukových signálov.

Charakteristika a technické údaje:
Naparovacia žehlička
5 funkcií:
Vertikálne žehlenie parou
Parný ráz 70 g / min.
Kontinuálny výstup pary 45 g/min.
Rozprašovač 0,5 g
Suché žehlenie
Automatické VYPNUTIE
Anti-Drip
Anti-Calc
Self-Clean - Samočistenie
Keramická žehliaca plocha so úzkou špičkou
Nádrž na vodu: 400 ml
Nominálny výkon 2000 - 2400 W
Maximálny výkon 3 000 W
Napájanie: 220-240 V, 50 / 60Hz

Adler Europe Group ponúka kvalitné výrobky, ktoré oceňujú milióny zákazníkov v Európe, za prijateľnú cenu. Značka začala svoju činnosť na poľskom trhu od roku 2002, odkiaľ sa postupne rozšírila do celej Európy. ,,Už 27 rokov sa riadime myšlienkou poskytovať vysoko kvalitné vybavenie čo najväčšiemu počtu zákazníkov. Dôkladným pochopením potrieb domácností sme vytvorili viac ako 800 produktov, ktoré doteraz ocenili v 35 krajinách po celom svete. Zákazníci si vyberajú naše výrobky pre svoje pohodlie, atraktívny vzhľad a dobrý pomer cena / kvalita. Sledujeme meniace sa trendy na trhu, aby sme technicky a vizuálne uspokojili očakávania našich zákazníkov.‘‘




Upozornenie: obrázky slúžia len na ilustračné účely.