Informácie pre médiá

  (31)

Prostredníctvom tejto časti oboznamujeme novinársku, ale aj ostatnú verejnosť s najdôležitejšími novinkami týkajúcimi sa lekární Dr. Max. Zakladáme si na zásade otvorenosti a otázky od médií sa snažíme zodpovedať v čo najkratšom čase.

Pre vyjadrenie za lekárne Dr. Max na Slovensku píšte na e-mail: pr@drmax.sk

  • Spálenie, kliešte, mykózy: Prieskum ukázal, ako riešime nástrahy leta

    Bratislava – Letná sezóna je okrem príjemne stráveného času aj riskantným obdobím z pohľadu možných zdravotných rizík – spálenie pokožky, alergické reakcie po uštipnutí hmyzom či letné infekcie. Poznáme dostatočne nástrahy leta? Chránime sa primerane pred slnečným žiarením? Vieme správne odstrániť prisatého kliešťa? Zaujímame sa a riešime vzniknuté mykotické ochorenia? Odpovede na tieto a ďalšie...
    Spálenie, kliešte, mykózy: Prieskum ukázal, ako riešime nástrahy leta
  • Dr. Max inovuje komunikáciu. Kampaňou LEVEL UP chce osloviť Generáciu Z

    Dlhodobá vízia a vnímanie aktuálnych trendov je pre akúkoľvek značku nesmierne dôležité. Aj preto sa lekárne Dr. Max, líder vo svojom segmente na Slovensku, rozhodli inovovať svoju komunikačnú stratégiu. Prvýkrát prichádzajú s konceptom, ktorým cielia výsostne na Generáciu Z. Komunikačnú kampaň LEVEL UP pripravila agentúra THIS IS LOCCO, ktorá stojí za viacerými úspešnými projektami zameranými na...
    Dr. Max inovuje komunikáciu. Kampaňou LEVEL UP chce osloviť Generáciu Z
  • Seniorom a ich opatrovateľom sme darovali viac ako 41 000 rúšok a stovky litrov dezinfekcie

    Lekárne Dr. Max a Nadácia Penta prispievajú v čase šíriacej sa epidémie na pomoc jednej z najohrozenejších skupín obyvateľstva. Seniorom a zamestnancom 51 domovov dôchodcov a zariadení sociálnych služieb na Slovensku darujú zdravotnícke pomôcky a dezinfekčné prípravky. V rámci svojich programov spoločenskej zodpovednosti lekárne i nadácia rozdajú dovedna 41 600 ks jednorazových rúšok a viac ako...
    Seniorom a ich opatrovateľom sme darovali viac ako 41 000 rúšok a stovky litrov dezinfekcie
  • Dr. Max spustil "rúškomat" v Bratislave, plánuje pokračovať v ďalších mestách

    Lekárne Dr. Max reagujú na dlhodobý nedostatok ochranných pomôcok tváre na Slovensku. Pôvodný výdajný automat s rôznorodým doplnkovým lekárenským sortimentom upravili na „rúškomat“. Vďaka automatizovanému výdajnému systému je pre zákazníkov zabezpečená maximálna ochrana a tiež znížené riziko prenosu ochorenia Covid-19. Tvárové rúška šije pre lekárne Dr. Max slovenská odevná spoločnosť. Sú vyrobené...
    Dr. Max spustil "rúškomat" v Bratislave, plánuje pokračovať v ďalších mestách
  • V lekárňach sme nainštalovali ochranné kryty

    Zvýšenie bezpečnosti zamestnancov, zlepšenie preventívnych opatrení pre zákazníkov a nedostatok ochranných pomôcok sú hlavné dôvody nového mimoriadneho opatrenia v lekárňach Dr. Max. Farmaceutov a farmaceutických laborantov bude chrániť ochranného plexisklo.
    V lekárňach sme nainštalovali ochranné kryty
  • Dr. Max je najzamestnávateľ. Ocenenie získal už tretíkrát v rade

    Rekordný počet hlasujúcich rozhodol v 8. ročníku prestížnej ankety o najatraktívnejších zamestnávateľoch roka na Slovensku. V kategórii Nemocnice a zdravotná starostlivosť sa napriek vysokej konkurencii ďalších trinástich firiem podarilo lekárňam Dr. Max obhájiť úspech z ostatných dvoch rokov. V aktuálnom ročníku ankety získali tretí raz po sebe 1. miesto a patrí im titul Najatraktívnejšieho...
    Dr. Max je najzamestnávateľ. Ocenenie získal už tretíkrát v rade
  • Prvý lekárenský automat na Slovensku prinesie pacientom vyšší komfort služieb

    Bratislava 7. augusta 2019 – Dr. Max prichádza s novinkou v lekárenskom segmente. Od inovácie v podobe výdajného lekárenského automatu očakáva, že prinesie pacientom vyššiu dostupnosť, a tým aj zlepší starostlivosť o ich zdravie. Prvé zariadenie prevádzkované automatizovaným výdajným systémom v lekárni na Slovensku sa v rámci pilotného projektu nachádza na Trnavskom mýte v Bratislave. Do konca roka...
    Prvý lekárenský automat na Slovensku prinesie pacientom vyšší komfort služieb
  • Lekárnici sa pozreli na zúbok 23-tisíc Slovákom

    Presne 22 820 ľudí využilo príležitosť dozvedieť sa viac o tom, ako sa správne starať o zuby a ústnu dutinu, prečo je dôležitá starostlivosť o medzizubné priestory či ako si vybrať správnu zubnú kefku. Súčasťou týždennej edukačnej kampane vo viac ako 300 lekárňach bol aj prieskum, ktorý ukázal, kde sú silné stránky a v čom, naopak, nedostatky Slovákov v starostlivosti o zuby a ústnu hygienu. 
    Lekárnici sa pozreli na zúbok 23-tisíc Slovákom