Vstup do vernostného programu

Kto sa môže stať členom vernostného programu Dr. Max CLUB?

Každý človek vo veku aspoň 18 rokov. Členstvo je bezplatné.

Môže sa stať členom vernostného programu aj cudzinec?

Áno, môže.

Chcem sa stať členom vernostného programu Dr. Max CLUB. Čo je potrebné urobiť?

a) Požiadajte o vernostnú kartu Dr. Max CLUB v ktorejkoľvek kamennej lekárni Dr. Max. V lekárni vyplňte prihlášku a vernostnú kartu dostanete hneď po jej vyplnení.
b) Môžete sa zaregistrovať aj v online lekárni na www.drmax.sk a následne požiadať o vernostnú kartu online.

Je možné zaregistrovať sa do vernostného programu Dr. Max CLUB aj na infolinke?

Nie, nie je to možné. Zaregistrovať sa dá v lekárňach Dr. Max alebo v e-shope.

Kedy dostanem vernostnú kartu z prihlášky vyplnenej v lekárni?

Kartu dostanete hneď na mieste po vyplnení prihlášky. Môžete ju začať používať ihneď, na zbieranie bodov alebo na uplatnenie zľavy. Niektoré personalizované výhody, napríklad narodeninovú zľavu, však získate až po spracovaní papierovej prihlášky, čo trvá niekoľko týždňov.

Kedy dostanem kartu z online prihlášky?

Kartu dostanete poštou zvyčajne do dvoch týždňov. Ak by vám karta neprišla ani po mesiaci, obráťte sa, prosím, na našu infolinku (PO-PIA 8.00-17.00 | 0800 60 60 70).

Moja karta z lekárne nejde pridať do e-shopovej registrácie. Čo s tým?

Zavolajte na našu infolinku. Karta z lekárne sa dá pridať do e-shopovej registrácie, ale údaje na oboch sa musia zhodovať. Na infolinke skontrolujú vaše údaje a v prípade potreby ich opravia.

Presťahoval som sa/vydala som sa, ako môžem zmeniť údaje?

Údaje na vernostnej karte vám zaktualizujú zamestnanci našej infolinky (PO-PIA 8.00-17.00 | 0800 60 60 70).

Môže jednu vernostnú kartu používať celá rodina?

Môže, ale je lepšie, ak si svoju vlastnú registráciu s vlastnou kartou vybaví každý člen rodiny, ktorý navštevuje lekáreň. Môžete si tak byť istí, že kartu budete mať pri nákupe so sebou a neprídete o body za nákup. Navyše každý z vás získa zľavu na svoje narodeniny alebo meniny, ale pri jednej registrácii to bude len jeden z vás.

Stratil som kartu. Čo mám robiť?

Zavolajte na našu infolinku. Poštou vám bude zaslaná náhradná vernostná karta. Nežiadajte v lekárni o novú registráciu, pretože by ste prišli o body a iné výhody z vašej súčasnej registrácie.

Lekárnik hovorí, že mám neplatnú kartu.

Je možné, že máte ešte starú kartu, vydanú v období do marca 2016. Zistíte to tak, že skontrolujete číslo vernostnej karty uvedené pod čiarovým kódom. Číslo aktuálne platných vernostných kariet začína na 88. Ak číslo vašej karty začína číslami 87, je potrebné, aby ste si v lekárni alebo v e-shope urobili úplne novú registráciu s novou kartou. Ak máte novú kartu s číslom začínajúcim 88, a napriek tomu vám nefunguje, obráťte sa, prosím, na našu infolinku.

    Upozornenie